آموزش فتوشاپ

آموزش ساخت گردنبند مروارید با ابزار میکسر براش در فتوشاپ

سلام دوستان عزیز ، امروز توو این آموزش نحوه ساخت گردنبند با استفاده از ابزار میکسر براش رو بهتون آموزش دادم ، خیلی اوقات ما به درخواست مشتری و یا مراجعه کننده مجبور میشیم اجزایی که در تصویر وجود ندارند رو به کار اضافه کنیم . اجزایی مانند عینک ، گوشواره و یا چیزهای دیگری از این قبیل ، و باید بتونیم توقعات مشتری و مراجعه کنندگانمون رو که تصویرشون رو برای ویرایش در اختیار ما قرار داده اند برآورده کنیم ، این آموزش به شما یاد میده که چطور یک گردنبند رو بسازید و به تصویرتون اضافه کنید ، خب شروع کنید و آموزش ببینید . اگر بصورت تمرین گردنبندی برای تصویر خودتون در نظر گرفتید میتونید اون رو در ادامه نظرات همین بخش قرار بدین تا دیگر دوستان از کار شما ایده بگیرند و استفاده کنند ، این شما و این هم آموزش ساخت گردنبند مروارید با ایزار میکسر براش در فتوشاپ.

محتوای محدودشده ! / فقط اعضای سایت می‌توانند این محتوا را ببینند. با استفاده از دکمه ثبت‌نام در کمتر از ۱۹ ثانیه و به‌صورت رایگان در سایت عضو شوید و اگر عضو سایت هستید لطفا وارد شوید.
ثبت نام
بخوانید:
فتوشاپ سی‌سی 2020 -Adobe Photoshop CC 2020
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.