آموزش فتوشاپ

آموزش گذاشتن ریش در نرم افزار فتوشاپ

با سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز زاغک اسکولی ، امیدوارم که شاد و رو به راه باشید ، چون خیلی از دوستان در دوره های آموزشی براشون این سوال پیش میاد که چطور و با چه روشی باید در فتوشاپ برای یک شخص ریش گذاشت بنابراین امروز آموزش گذاشتن ریش در فتوشاپ رو برای شما عزیزان تهیه کردم .

همچنین فایل سورس رو هم در همین پست براتون قرار دادم تا بتونید آموزش فوق رو بر روی همین تصویر به کار بگیرید و خلاقیتهاتون رو بر روی این تصویر اعمال کنید.

کاربران عزیزی که مدل خاصی رو بر روی این تصویر ایجاد میکنند میتونند تصویرشون رو در همین پست قرار بدهند تا دیگر دوستان نیز از کار اونها ایده بگیرند .

پیشنهاد میکنم برای دیدن مدلهای جدید ریش در اینترنت جستجویی انجام بدهید تا طرح های زیباتری خلق کنید و یا از ایده ها و راهکارهای ذهنی خودتون استفاده کنید و بدون ترس مدل های جدیدی خلق کنید ، منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستم .

محتوای محدودشده ! / فقط اعضای سایت می‌توانند این محتوا را ببینند. با استفاده از دکمه ثبت‌نام در کمتر از ۱۹ ثانیه و به‌صورت رایگان در سایت عضو شوید و اگر عضو سایت هستید لطفا وارد شوید.
ثبت نام

بخوانید:
Ardfry.PSD.Codec جهت نمایش فایل های psd در ویندوز
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.