آموزش فتوشاپ

ابزارهای لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک بخش اول

ابزارهای لکه گیری بخش اول

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت اعضای ویژه فتوشاپ، امروز قصد داریم که ابزارهای لکه‌گیری فتوشاپ را با هم مرور کنیم.

درخواست‌های زیاد از سمت کاربران سایت به بخش پشتیبانی میشه مبنی بر آموزش لکه‌گیری چهره و این موضوع برای یک روتوش کار و کاربر حرفه‌ای فتوشاپ فوق‌العاده حائز اهمیتِ، ما این مسائل رو در دوره روتوش کاران بی‌رقیب به‌صورت کامل شرح دادیم اما به دلیل تقاضای مستمر کاربران، مناسب دیدم که آموزش ابزارهای لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک رو برای اعضای ویژه سایت هم قرار بدهم.

حذف و برداشتن خال و جوش و کک‌ومک‌ها در چهره یکی از مهم‌ترین مراحل پاک‌سازی پوست می‌باشند که حرفه‌ای شدن در این مبحث شمارا به کاربر حرفه‌ای‌تری مبدل خواهد کرد.

آموزش ابزارهای لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک در قالب ۴ درس ویدئویی به شما عرضه خواهد شد، ناگفته نماند که این ۴ درس، درس‌های ۴۲ تا ۴۵ دوره روتوش کاران بی‌رقیب است، پس اگر شما از اعضای شرکت کننده در دوره روتوش کاران هستید نیازی به دانلود این ۴ درس نخواهید داشت.

این شما و این آموزش ابزارهای لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک بخش اول، لطفاً تمام ویدئوها را تا پایان مشاهده نمایید و پس‌ازآن حتماً تمرین کنید و در صورت داشتن هرگونه پرسشی در خصوص این درس، در بخش نظرات همین درس بیان بفرمایید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود. موفق باشید

در این درس می آموزیم :

معرفی و آشنایی با ابزار Spot Healing Brush

تشریح متدهای Content-Aware ، Create Texture ، Proximity Match در برداشت خال و لکه

بخوانید:
ابزارهای لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک بخش دوم

بیان نقاط ضعف و قوت متد های ابزار Spot Healing Brush

محتوای محدودشده ! / فقط اعضای سایت می‌توانند این محتوا را ببینند. با استفاده از دکمه ثبت‌نام در کمتر از ۱۹ ثانیه و به‌صورت رایگان در سایت عضو شوید و اگر عضو سایت هستید لطفا وارد شوید.
ثبت نام
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.