آموزش فتوشاپ

Ardfry.PSD.Codec جهت نمایش فایل های psd در ویندوز

ardfry-psd-codec-1-6-1-0

با سلام خدمت اعضای محترم وبسایت زاغک

شاید برای شما هم پیش اومده که برای دیدن فایل های پی اس دی مجبور شدید اون فایل ها رو در فتوشاپ باز کنید و این کار زمانی خسته کننده و کلافه کننده میشه که بین صد ها فایل آرشیو شده پی اس دی مجبور باشیم به دنبال یک فایل خاص بگردیم.

متاسفانه امروزه فایل های پی اس دی با کیفیت بالا و پروژه های سنگین از حجم بسیار بالایی برخوردارند که این امر باعث میشه باز شدن هر فایل پی اس دی در فتوشاپ از چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشه و حالا خودتون قضاوت کنید که اگر در تعداد ۶۰ فایل به دنبال یک فایل می گردید اگر باز کردن هر فایل را یک دقیقه تخمین بزنیم دقیقا این شصت فایل ۶۰ دقیقه (یک ساعت) وقت ارزشمند ما را می گیرد و باعث کلافگی ما می شود.

چون ویندوز قادر به شناسایی فایل پی اس دی نیست و این فرمت یک فرمت برای پروژه های کاربردی فتوشاپه باید یک نرم افزار مناسب برای نمایش این فایل ها در محیط ویندوز نصب بشه.

نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که من چون سالهاست که با این نرم افزار کار می کنم و از اون راضی هستم به شما هم پیشنهاد می کنم که اونو نصب کنید و از اون لذت ببرید .

با توجه به ویدئو آموزش نصبی که قرار دادم، سوالی باقی نمیمونه اما اگر سوالی دارید می تونید در همین قسمت بپرسید تا در اولین فرصت به اون پاسخ بدم.

بخوانید:
آموزش ساخت گردنبند مروارید با ابزار میکسر براش در فتوشاپ

محتوای محدودشده ! / فقط اعضای سایت می‌توانند این محتوا را ببینند. با استفاده از دکمه ثبت‌نام در کمتر از ۱۹ ثانیه و به‌صورت رایگان در سایت عضو شوید و اگر عضو سایت هستید لطفا وارد شوید.
ثبت نام
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

2 نظر در “Ardfry.PSD.Codec جهت نمایش فایل های psd در ویندوز

  1. Avatar MOHAMMAD گفت:

    دانلود نمیشه

  2. soleymani soleymani گفت:

    درود بر شما دوست عزیز

    هر دو لینک تست شد و هیچ مشکلی ندارند ، اگر از دانلود منیجر خاصی استفاده میکنید از کرک بودن مطمعن شوید ، گاهی اوقات نرم افزارهای دانلود منیجر به دلیل سپری شدن نسخه آزمایشی پیغامی مبنی بر این میدهند که باید نسخه کرک شود تا دانلود انجام شود ، اگر هم میخواهید بدون دانلود منیجر دانلود کنید کافیست که بر روی دکمه دانلود راست کلیک کرده و گزینه save link ass در مرورگر فایرفوکس استفاده کنید.

    در ضمن فراموش نکنید که برای دیدن این محتوا بایستی که در سایت عضو شوید ، اگر عضو نیستید از قسمت ثبت نام در منوی بالای سایت اقدام بفرمایید . با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.