آموزش فتوشاپ

محافظت از چشم ها در برابر مانیتور با نرم افزار Eyeleo

درود بر همراهان گرامی وب‌سایت آموزشی زاغک، همانطور که همه ما می دانیم یکی از مشکلات بزرگ کاربرانی که مدام از کامپیوتر استفاده می کنند خستگی و خشکی و در نهایت ضعیفی چشم هاست.

ما زمانی که با کامپیوتر کار می کنیم و به مانیتور خیره می شویم، مخصوصا در کارهایی که احتیاج به تمرکز بالایی دارد مانند روتوش و ویرایش تصاویر و یا امور گرافیکی، فراموش می کنیم که پلک بزنیم و گاهی اوقات مجبور می شویم ساعت ها با کامپیوتر کار کنیم و هیچ استراحتی نمی کنیم و متاسفانه در نهایت بعد از گذشت چند ماه یا سال دچار مشکلات چشمی می شویم.

به عقیده من بینایی زیباترین و عالی ترین نعمتی است که خداوند به انسان و سایر موجودات بخشیده و هیچ کار یا فعالیتی ارزش آن را ندارد که به خاطر آن انسان بینایی خود را به خطر بیندازد.

از آنجا که خودم روزانه گاهی اوقات از ۸ تا ۱۴ ساعت روبروی مانیتور فعالیت می کنم به دنبال راه حلی بودم تا چشم هایم را سلامت نگه دارم تا آنکه یک نرم افزار در این زمینه یافتم که کمک بسیار زیادی به من کرد تا بتوانم توسط آن خستگی کمتری در زمان کار با مانیتور احساس کنم و در نهایت چشم هایم فشار کمتری را متحمل شوند.

چون اعضای دوست داشتنی سایت آموزشی زاغک همگی یا گرافیست هستند یا ویرایشگر عکس و طراح امور گرافیکی، خواستم که این نرم افزار را در اختیار اعضای گرامی قرار بدهم تا چشم های زیبایشان همیشه در سلامت باقی بماند.

بخوانید:
ابزارهای لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک بخش سوم

با احترام / سلیمانی

  حجم فایل آموزشی و نرم افزار : ۲۷ مگابایت مدت زمان : ۱۲ دقیقه 

برای دانلود ویدئو آموزشی و نرم افزار کمتر از ۶۰ ثانیه در سایت عضو شوید، عضویت کاملا رایگان است
ثبت نام
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

2 نظر در “محافظت از چشم ها در برابر مانیتور با نرم افزار Eyeleo

  1. Avatar فائزه حیدری گفت:

    ممنون از پیشنهادتون

    1. خواهش می کنم خانم حیدری عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.