آموزش فتوشاپ

مقایسه سود روتوش و ادیت با دیگر خدمات صنف عکاسی !

درود بر همراهان گرامی وب‌سایت آموزشی زاغک

موضوع امروز مقایسه‌ی درآمد روتوش و طراحی با دیگر خدمات صنف عکاسی! هست که شاید برای دوستانی که از این موضوع اطلاعی ندارند جالب باشد.

ما همیشه یک کسب‌وکار را از بیرون می‌بینیم و از همان محیط ظاهری و بیرونی آن کسب‌وکار، در مورد کار و درآمد آن‌ها اظهارنظر می‌کنیم و همیشه فکر می‌کنیم که آن کار دارای سود زیادی هست و شاید پول و سرمایه خود را به دلیل نداشتن اطلاع از وضعیت واقعی بازار به مخاطره بیندازیم.

از زمانی که کار عکاسی و فیلم‌برداری به‌صورت گروهی انجام می‌شود، موقعیت‌های شغلی زیادی در صنف عکاسان و فیلم‌برداران به وجود آمده و شاید ما نیز علاقه داشته باشیم که دریکی از این موقعیت‌ها ایفای نقش کنیم وبه کسب درآمد بپردازیم.

 در این پادکست صوتی من سه موقعیت شغلی در صنف عکاسی را آنالیز کرده و درنهایت هر سه موقعیت نامبرده را با درآمد روتوش و طراحی آلبوم مقایسه می‌کنم و بسیاری از سؤالات شما عزیزان با شنیدن آن پاسخ داده می‌شود.

در پایان این شمایید که تصمیم می‌گیرید که چگونه از فعالیت در صنف عکاسان کسب درآمد کنید.

توصیه می‌کنم که این فایل را تا انتها گوش دهید چراکه شاید اشتباهی کوچک باعث از دست دادن سرمایه‌های شما شود و شمارا ازلحاظ مالی سال‌ها به عقب برگرداند.

  حجم فایل صوتی : ۲۷ مگابایت           مدت زمان : ۲۹ دقیقه  

دانلود صوت مقایسه‌ی درآمد روتوش و طراحی با دیگر خدمات صنف عکاسی !

دانلود فایل رایگان

بخوانید:
محافظت از چشم ها در برابر مانیتور با نرم افزار Eyeleo
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.