شبکه های اجتماعی

تلگرام را فراموش کنید و با واتساپ فایل ارسال کنید

درود بر کاربران عزیز وب‌سایت آموزشی زاغک

ارسال فایل با واتساپ ؟ مگر با واتساپ هم می‌شود فایل حجیم ارسال کرد؟ شاید فکر کنید که ارسال فایل با واتساپ امکان‌پذیر نیست و یا قابل قیاس با تلگرام نیست اما با دیدن این آموزش نظرتان بی‌شک تغییر پیدا خواهد کرد.

همان‌طور که همه‌ی ما میدانیم تا به امروز هیچ پیام رسانی در جهان هم ازلحاظ امنیت، هم سرعت و هم حجم و فضای سرور به‌پای تلگرام نمی‌رسد و به خاطر امکانات بی‌نظیر، این پیام‌رسان در بین مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اکثر آتلیه داران و مراکز چاپ از این پیام‌رسان برای ارسال و تبادل فایل‌های خود استفاده می‌کنند و کاملاً راضی هستند؛ اما با فیلتر شدن این پیام رسان در کشور ما، مشکلات بی شماری برای تبادل فایل بین صنوفی که از این پیام رسان استفاده می‌کردند به وجود آمده و حتی باوجود استفاده از وی پی ان و فیلترشکن‌ها بازهم در ساعات مختلفی از روز امکان ارسال فایل در این پیام رسان وجود ندارد و یا با اختلال و سرعت بسیار پایین مواجه می‌باشد که نارضایتی استفاده‌کنندگان را به همراه داشته است.

شاید به‌جای امیدوار بودن به رفع فیلترینگ تلگرام بهتر باشد تا از جایگزین مناسب‌تری استفاده کنیم. من بعدازاینکه با این مشکلات روبرو شدم مناسب‌ترین پیام رسان حال حاضر برای تبادل اطلاعات را واتساپ دیدم، آن‌هم به سه دلیل، دلیل اول اینکه این پیام رسان تقریباً بر روی ۹۵ درصد گوشی‌های مردم نصب می‌باشد و به یک پیام رسان عمومی تبدیل‌شده است.

 دلیل دوم امنیت بسیار بالای این پیام رسان است که مرا تشویق به استفاده و معرفی آن به شما عزیزان کرده است و درنهایت دلیل سوم هم سرعت ارسال فایل در این پیام رسان می‌باشد.

در این آموزش ما به‌صورت حرفه‌ای ارسال فایل با واتساپ را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم و بعد از چند بار ارسال فایل با واتساپ بی‌شک شما هم از این به بعد مانند ما فایل های خود را با واتساپ برای مراکز چاپ ارسال خواهید کرد پس با ما همراه باشید.

  حجم فایل صوتی : ۵۷ مگابایت           مدت زمان : ۲۱ دقیقه  

دانلود ویدئو تلگرام را فراموش کنید و با واتساپ فایل ارسال کنید

دانلود فایل رایگان

حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.