آموزش فتوشاپ

ابزارهای لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک بخش سوم

ابزارهای لکه گیری 3

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت اعضای ویژه فتوشاپ، امروز مبحث لکه‌گیری خال، جوش و کک‌ومک را با معرفی و کار با ابزار Patch Tool آغاز می‌کنیم.

ابزار Patch Tool ابزار بسیار ارزشمندیست که در مراحل پاکسازی چهره به ما کمک شایانی می کند. این ابزار از خانواده ابزارهای لکه گیر خال، جوش و کک‌ومک در فتوشاپ است که علاوه بر اینکه می توان خال ها و تمام ضایعات پوست را با آن برطرف کرد در حین انجام کار، این ابزار با کپی برداری از نواحی مناسب پوست در حفظ بافت های اصلی پوست به ما کمک می کند.

این ابزار بر اساس ناحیه انتخابی ما کار می کند و خیلی ساده و روان بافت های مناسب پوست را با نواحی معیوب که ما انتخاب می‌کنیم جایگزین می‌کند.

تسلط بر این ابزار موجب می‌شود تا دیگر وجود هیچ خال، جوش و کک‌ومک در چهره ما را نگران نکند و با روش‌هایی که در این آموزش یاد می‌گیرید می‌توانید خیلی سریع خال، جوش و کک‌ومک‌ها را از چهره سوژه حذف کنید و از نتیجه کار نهایی لذت ببرید.

همیشه به یاد داشته باشید که یک پاک‌سازی عالی پوست شاید با استفاده از یک ابزار حاصل نشود و برای رسیدن به یک نتیجه عالی نیاز باشد که ما از خصوصیات چند ابزار و به‌صورت هم‌زمان استفاده کنیم.

در این درس می آموزیم :

آموزش و کار با ابزار Patch Tool

بیان شباهت کارکرد ابزار Patch Tool با دیگر ابزار های انتخاب

برسی حالت Source و Destination در ابزار Patch Tool

بخوانید:
دانلود فتوشاپ سی‌سی Adobe Photoshop CC 2018

برسی حالت آمیختگی ( Transparent ) در ابزار Patch Tool

بهره گیری از Content-Aware در برداشتن خال در ابزار Patch Tool

محتوای محدودشده ! / فقط اعضای سایت می‌توانند این محتوا را ببینند. با استفاده از دکمه ثبت‌نام در کمتر از ۱۹ ثانیه و به‌صورت رایگان در سایت عضو شوید و اگر عضو سایت هستید لطفا وارد شوید.
ثبت نام
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.