آموزش فتوشاپ

فتوشاپ چیست و چرا آموزش فتوشاپ ؟

سلام بر کاربران و همراهان عزیز وب‌سایت آموزشی زاغک

فتوشاپ چیست و چرا آموزش فتوشاپ، این سؤالی است که هر کاربر حرفه‌ای یک روز پرسیده! اگر شما هم این سؤال در ذهنتان وجود دارد و می‌خواهید بهترین پاسخ را بگیرید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این آموزش با ما همراه بمانید.

من هم قبلاً فکر می‌کردم که فتوشاپ را کاملاً می‌شناسم و تمام کاربردهای آن را می‌دانم، اما وقتی با حقایق و توانایی‌های این نرم‌افزار و تصاویر خلق‌شده با آن روبرو شدم حیرت‌زده شدم و به این مطلب رسیدم که واقعاً به کار بردن کلماتی نظیر معجزه یا جادو در مورد این نرم‌افزار کاملاً صحیح است و گوینده در این مورد هیچ اغراقی نکرده است و من در مورد این نرم‌افزار واقعاً چیزی نمی‌دانسته‌ام.

بااینکه نام نرم‌افزار فتوشاپ را همه حداقل یک‌بار شنیده‌اند اما ۹۰ درصد اشخاص با نرم‌افزار فتوشاپ آشنایی ندارند و یا اگر آشنایی دارند نمی‌دانند که کاربرد آن چیست.

در این آموزش ویدیویی من سعی کردم تا حدودی شمارا با امکانات و توانایی‌های عالی این نرم‌افزار آشنا کنم سپس کمی تاریخچه فتوشاپ را باهم برسی می‌کنیم تا پی به آن ببریم که شرکت سازنده فتوشاپ با چه اهداف و از چه نسخه‌ای شروع به فعالیت، ساخت و توسعه این نرم‌افزار کرد و به چه سمتی در حال حرکت است.

آموزش فتوشاپ تنها یک حوزه‌ی آموزشی از یکی از نرم‌افزارهای سودمند شرکت ادوبی هست و این شرکت دارای نرم‌افزارهای سودمند بسیاری می باشد و بهترین نرم‌افزارهای آموزشی این شرکت را نیز خدمتتان معرفی کرده‌ام و کمی در مورد کاربرد آن‌ها نیز صحبت کرده‌ام.

بخوانید:
عنصر دقت در رتوش تصاویر مهمتر است یا سرعت ؟

آموزش فتوشاپ و یادگیری این نرم‌افزار بسیار مهم و نقش فوق‌العاده بزرگی در تمام کسب‌وکارها دارد.

من در پایان این آموزش اشاره‌ای به کاربردهای اساسی این نرم‌افزار در صنوف مختلف کرده‌ام و شما با دیدن این آموزش تصویری پی به‌ ضرورت یادگیری و آموزش فتوشاپ خواهید برد و بی‌شک اگر از علاقه‌مندان به این نرم‌افزار هستید خیلی سریع یادگیری و آموزش فتوشاپ را در اهداف خود قرار می‌دهید.

با آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون در علوم گرافیک،عکاسی و کامپیوتر برای شما هنرجوی گرامی

با احترام، حسین سلیمانی

  حجم فایل صوتی : ۶۱ مگابایت           مدت زمان : ۲۳ دقیقه  

دانلود ویدئو چرا آموزش فتوشاپ ؟

دانلود فایل رایگان

حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

4 نظر در “فتوشاپ چیست و چرا آموزش فتوشاپ ؟

  1. Avatar ویدئو کنفرانس شوکا گفت:

    مطلب مفید و کاربردی بود
    موفق و سربلند باشید

    1. سپاسگزارم دوست عزیز، خوشحالیم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت.

  2. Avatar حجت خشی گفت:

    سلام ببخشید .چگونه می توان عکسهای استفاده شده در آموزشات رابدست آرد

    1. سلام دوست عزیز، ما اگر آموزشی در سایت قرار بدیم فایل های استفاده شده ی اون رو هم برای دانلود قرار می دیم و اما شما اگر می خواید عکس های با کیفیتی داشته باشین باید ساعت ها در اینترنت کاوش کنید تا تصویر مناسب کار خودتون رو پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.