آموزش فتوشاپ

واقعیت‌های بازار کار طراحی آلبوم ژورنال عروس قسمت اول

سلام بر کاربران عزیز وب‌سایت آموزشی زاغک

من حسین سلیمانی هستم و قصد دارم که در این مجموعه صوتی چندقسمتی، بازار کار طراحی آلبوم ژورنال عروس را برای علاقه‌مندان به این موضوع بازکنم تا درک بهتری نسبت به این تخصص پیدا کنند.

سؤالاتی که مدام علاقه‌مندان و یا همکاران و دوستان از من می‌پرسند باعث شد که تصمیم بگیرم در مورد این موضوع صحبت کنم.

واقعاً سؤالاتی در مورد این تخصص و بازار کار طراحی آلبوم از من می‌شود که برای من عجیب است و به فکر فرومی‌روم که چقدر این بندگان خدا از موضوع پرت هستند.

واقعیت بازار کار طراحی آلبوم ژورنال واقعاً چیست؟ همین صحبت‌های بی‌پایه و اساسی ست که آتلیه داران می‌کنند یا آنکه آموزشگاه‌های عکاسی؟

پس در این میان پی اس دی های آلبوم چه نقشی دارند؟ شرکت‌هایی که psd   آماده آلبوم می‌سازند آیا خودشان طراحی آلبوم را می‌فهمند یا فقط برای سود شخصی خودشان دست به این کار می‌زنند.

آیا مشتری هر طرحی را که به اون نشان بدهیم می‌پسندد یا احتمال دارد از طرح ما خوشش نیاید و صدها سؤال دیگر که مرا به این درک می‌رساند که متأسفانه چقدر مردم از ماجرا دور هستند.

امیدوارم که با شفاف‌سازی‌هایی که در این مجموعه صوتی کرده‌ام کمی سطح آگاهی دوستان بالا برود. این شما و این هم قسمت اول واقعیت‌های بازار کار طراحی آلبوم ژورنال عروس.

  حجم فایل صوتی : ۱۹ مگابایت           مدت زمان : ۲۱ دقیقه  

صوت واقعیت‌های بازار کار طراحی آلبوم ژورنال عروس قسمت اول

دانلود فایل رایگان

بخوانید:
آموزش ساخت گردنبند مروارید با ابزار میکسر براش در فتوشاپ
حسین سلیمانی

درباره حسین سلیمانی

حسین سلیمانی هستم ، مدیر و مدرس وبسایت آموزشی زاغک ، به شما خوش آمد میگم ، امیدوارم مطالب آموزشی این وبسایت بتونه به حرفه ای شدن شما کمک کنه.

2 نظر در “واقعیت‌های بازار کار طراحی آلبوم ژورنال عروس قسمت اول

  1. Avatar علی گفت:

    سلام خسته نباشین. ممنون بابت کلیپ صوتیتون.
    من هم مثل شما دوست دارم کار طراحی با دانش انجام بشه اعم از تناسب و هارمونی رنگ و عکس و تایپوگرافی وغیره. اگه منابعی میشناسین یا مسیر مشخصی رو می دونید ممنون میشم راهنمایی کنین تا ما هم مسیر درست رو بریم. البته من نمونه کار ده صفحه ای طراحی کردم که حتما خالی از ایراد نیست. اگه دوست داشتید ببینید لینک ویدئو رو در یوتیوب براتون قرار می دم . خوشحال می شم نظر و انتقادتون رو بشنوم. ضمن اینکه من خودم طراحی آلبوم مانی سافت رو خریدم ولی متاسفانه چیزی برای عرضه نداشت . هر از گاهی مثل شما دنبال آموزش های جامع هستم ولی چیز منسجمی در این زمینه وجود نداره. من هم مثل شما دغدغه یه آموزش خوب و کار خوب رو دارم. خوشحال می شم راهنمایی کنید و منتظر پیامتون هستم.

    با تشکر

    1. soleymani soleymani گفت:

      سلام و درود جناب سالکی عزیز
      می توانید در سایت یا خبرنامه سایت عضو شوید
      در ادامه ( قسمت های بعد ) راهکارهایی ارائه خواهد شد

      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.